Even voorstellen

Energievol met een ongelooflijke drive, zo zou ik mijzelf graag willen omschrijven. Heb een passie voor het bouwen aan merken met een verhaal.  Groot of klein. BtoC of BtoB. Verplaats mij altijd in de consument of eindklant. Geloof in positiviteit, de verdieping zoeken, samen voor het beste gaan, hard werken en successen vieren.  Voor mijn klanten doe ik mijn uiterste best.  En werk elke dag aan een open, uitdagende en plezierige relatie.

Ik maak graag het verschil en creëer impact.

  • Een sterke strategische basis geven voor branding en marketingactiviteiten en de organisatie/merk te doen onderscheiden van de concurrentie.

  • De juiste tools en communicatiemiddelen inzetten op basis van de behoeften van de consumenten of eindklant.

  • Verbinding intensiveren tussen marketing, communicatie en sales.

  • Internal branding inzetten om samen het merkverhaal uit te dragen.

  • Gepersonaliseerde content aanbieden op basis van behoeften van de klant waardoor klanttevredenheid verbeterd.

  • Resultaten op een eenvoudige manier meetbaar maken en vervolgens actiegerichte inzichten geven.

  • Een klankbord zijn voor professionals en hen te helpen de positie van marketing en communicatie binnen de organisatie te verstevigen.

“Ik vier graag successen, groot of klein.”

Andere dingen over mij

  • Ik krijg energie van hardlopen met mijn sportmaatje. Het liefst een aantal keer per week ochtends vroeg. Lekker de natuur in.

  • Wij zijn vaak in Spanje te vinden. De plaats Javea heeft ons hart geraakt.
  • Woon samen met Tim, onze twee dochters en hond Guusje. Onze dochters zijn de grootste en eerlijkste spiegels in mijn leven.

  • In mijn vrije tijd sta ik vaak langs de hockeyvelden en doe ik activiteiten als bestuurslid bij de hockeyvereniging.

Opdrachtgevers